۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

شهردار مشهد خبرداد؛

خدمت‌رسانی هزار نفر از عوامل شهرداری مشهد به زائران اربعین

خدمت‌رسانی هزار نفر از عوامل شهرداری مشهد به زائران اربعین

مشهد- شهردار مشهد گفت: کاروان هزار نفری از عوامل شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به نجف اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قلندر شریف صبح چهارشنبه در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اربعین خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد اظهار کرد: کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد امسال با تجهیزات و نفرات بیشتری در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا می‌کند.

شهردار مشهد با اشاره به وظایف محول شده به شهرداری مشهد در مراسم اربعین حسینی افزود: رسیدگی به امور خدمات شهری و خدمت به زائران بارگاه علوی در نجف اشرف مهم‌ترین وظیفه شهرداری مشهد در ایام اربعین پیش رو است.

وی بیان کرد: ۶۰۰ نفر از پاکبانان رفت و روب ۱۷ کیلومتر از معابر اطراف حرم امیرالمومنین علی (ع) را بر عهده دارند و به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

قلندر شریف فعالیت در حوزه حمل و نقلی را دیگر وظیفه شهرداری مشهد در ایام اربعین عنوان کرد و بیان کرد: ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون به منظور ارائه خدمت به زائران ایرانی جهت دسترسی بهتر به مرز و یا انتقال از مرز به شهر نجف، کاروان خدام الحسین شهرداری مشهد را همراهی می‌کنند.

شهردار مشهد از اعزام ۵۰ خودرو خدماتی به کشور عراق خبر داد و افزود: خودروهای خدماتی همانند خودرو آتش نشانی، خودرو مه پاش، خودرو حمل متوفی، خودرو جمع زباله و خودرو پرس زباله از جمله آنها هستند.

وی با اشاره به آسیب شناسی و بررسی فعالیت‌های سال گذشته این کاروان عنوان کرد: امسال در کنار نیروهای خدمات شهری تصمیم گرفته شده تا تعدادی راهنمای زائر این کاروان را در سفر به کشور عراق همراهی کنند.

کد خبر 5863257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha