۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

مقابله با جرائم خشن در اولویت اقدامات پلیس قرار گیرد

مقابله با جرائم خشن در اولویت اقدامات پلیس قرار گیرد

اراک- امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اقتدار و ارتقاء انگیزه‌های دینی و انقلابی مهمترین عوامل در تحقق پلیس انقلابی است، گفت: مقابله با جرائم خشن باید در اولویت اقدامات پلیس قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و آرامش جامعه بیان داشت: امنیت، اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدای عزیز است و بی‌تردید همه باید همواره قدردان این نعمت خداوندی بوده و در تولید امنیت، با پلیس و دیگر نیروهای امنیت آفرین مشارکت و همکاری فعالانه داشته باشیم.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی کارآمد پلیس در افزایش احساس امنیت اجتماعی افزود: حفظ اقتدار و سلامت مرزهای کشور یکی از وظایف مهم و خطیر فرماندهی انتظامی در ارتقای آرامش خاطر مردم به شمار می‌رود.

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه حفظ عزت، سلامت، اقتدار و ارتقای انگیزه‌های دینی و انقلابی مهمترین عوامل در تحقق پلیس انقلابی است اظهار داشت: مقابله با جرایم خشن باید در اولویت اقدامات پلیس قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأمین معیشت کارکنان انتظامی و صیانت از پلیس را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: صیانت از کارکنان انتظامی، سلامت امنیت را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر تعامل پلیس و دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با جرایم به خصوص در حوزه مواد مخدر و معتادان تصریح کرد: پلیس با ترسیم راهبردهای مشخص در حوزه امنیت، برنامه‌ریزی‌های هدفمند در ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان را در پیش گرفته است.

کد خبر 5863407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 0
      زمانی این امر بازدارنده است که بعد از دستگیری به آسانی انهارا با وثیقه ویا موارد وتعهد آزاد نکنند که دوباره جریحه تر شوند
    • مجید IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 0
      لطفا بپرسید چرا اول بازار تا خیابان قائم مقام که اکثرمیوه فروشها هستند وبا هر الفاظی رکیکی درمله عام وبا بدنهای تتو کرده وهیکلهای بزرگ با مردم برخورد میکنند ونه اماکن ونه نیرو انتظامی برخوردی نمیکنند ...همیشه پیشگیری بهتراز اتفاق جرم است