۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۲

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان:

طرح پوشش بیمه رایگان همگانی در استان سمنان اجرا شد

طرح پوشش بیمه رایگان همگانی در استان سمنان اجرا شد

سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح رایگان پوشش درمانی برای سه دهک اول جامعه بود که حالا به دهک یک تا پنج تسری پیدا کرده است، ابراز کرد: این طرح را هدف حمایت از مردم و کمک به متقاضیان دریافت خدمات درمانی در استان سمنان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان بیمه سلامت که تاکنون تحت پوشش بیمه‌ای نبوده‌اند می‌توانند به سامانه شهروندی تأمین اجتماعی یا دفاتر پیشخوان و دفاتر بیمه سلامت مراجعه کنند و از پوشش بیمه‌ای برخوردار شوند، افزود: این پوشش بیمه‌ای رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان با بیان اینکه این بیمه در بدو ثبت نام افراد برای بیمه سلامت، از تعاون کار و رفاه اجتماعی استان استعلام می‌گیرد تا مشخص شود فرد در چه دهکی قرار دارد، گفت: اگر فرد در زمره دهک اول تا پنجم باشد، به صورت رایگان از خدمات بهره مند می‌شوند.

حسینی با بیان اینکه با بیان اینکه داوطلبان بر اساس منبع درآمدی طبقه بندی می‌شود، ابراز کرد: برای دهک‌های ششم تا نهم نیز مشارکت در پرداخت صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه بیمه شدگان سلامت مانند بیمه شده‌های عادی از همه خدمات درمانی می‌توانند بهره مند شوند، افزود: کسی که دفترچه دارد می‌تواند در هر مرجع درمانی حتی خصوصی مراجعه و از فرانشیز بیمه‌ای برخوردار خواهد شد.

کد خبر 5864134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha