۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

امام جمعه موقت بجنورد:

حادثه تروریستی شاه چراغ استیصال دشمن را نشان می‌دهد

حادثه تروریستی شاه چراغ استیصال دشمن را نشان می‌دهد

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به حادثه دلخراش تروریستی در حرم اهل بیت در حرم شاه چراغ (ع) شیراز گفت: این اقدام نشان از استیصال و واماندگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: عالم هستی یک عبادت گاه و دنیا اطاعت گاه است؛ در دنیا همه انسان‌ها مطیع و بنده هستند اما برخی مطیع خداوند و برخی بنده شیطان هستند.

امام جمعه موقت بجنورد با تاکید بر تلاش برای کسب روزی حلال، گفت: اما در عین حال نباید حرص و طمع مال دنیا را داشت.

وی با اشاره به حادثه دلخراش تروریستی دشمنان در حرم اهل بیت در حرم شاه چراغ (ع) شیراز افزود: این اقدام نشان از استیصال و واماندگی دشمنان است.

حجت الاسلام مهدوی پور گفت: دشمنان تلاش دارند که حضور مردم در عرصه انتخابات کمرنگ شود اما مردم با وجود مشکلات و گرفتاری‌ها دست از نظام، دین و حمایت از رهبری بر نمی‌دارند.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه به هفته دولت اشاره داشت و بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای بررسی نقاط قوت و ضعف است تا قوت‌ها تقویت و ضعف‌ها اصلاح شوند.

وی افزود: هفته دولت، هفته بازخوانی و بازیابی ویژگی دولتی‌ها و انسان‌های مکتبی همچون شهید رجایی و باهنر است.

حجت الاسلام مهدوی پور با اشاره به روز جهانی مسجد، گفت: آبادی مسجد آبادی کشور و سعادت مردم را در پی دارد و بی توجهی به مسجد، ویرانی در پی خواهد داشت.

کد خبر 5864346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha