۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

امام جمعه دماوند:

نارضایتی از برخی مسئولان ناکارآمد بهانه عدم شرکت در انتخابات نشود

نارضایتی از برخی مسئولان ناکارآمد بهانه عدم شرکت در انتخابات نشود

دماوند- امام جمعه دماوند با بیان اینکه برای اصلاح امور نیاز به بر سر کار آوردن افراد صالح داریم گفت: نارضایتی از برخی مسئولان ناکارآمد بهانه عدم شرکت در انتخابات نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به، به شهادت رسیدن دو نفر از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ و هتک حرمت حرم اهل بیت اظهار داشت: این اهانت را محکوم می‌کنیم داعش که با عملکرد زشت خود و با این اقدامات کور و جاهلانه، در زمین رژیم صهیونیستی بازی و خوش رقصی می‌کند بداند که این اقدامات، ملت ما را بیدارتر و متحدتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر خرابکاری در ایران را باید در غرب و لانه عنکبوت جستجو کنیم گفت: صهیونیست‌ها از ایجاد ناامنی در کشور ما خوشحال می‌شوند انتخاب مهاجرین افغانستانی برای ترور در شاهچراغ با هدف ایجاد نفرت و درگیری بین ایران و افغان‌ها و تحریک دولت برای اقدامات رادیکالی انجام شده است حمله یک تبعه مهاجر با مذهب سنی به اماکن مذهبی شیعیان نشان از تمرکز دشمن در مسائل مذهبی و ایجاد فتنه در این زمینه دارد حضور اقوام مختلف در استان فارس مثل عرب، ترک، بلوچ، فارس و ادیان و مذاهب از شیعه گرفته تا اهل سنت، شافعی، و زرتشتیان و حتی فرقه ضاله بهائیت زمینه سو استفاده دشمن در ایجاد اختلاف شده است.

وی با بیان اینکه با عنایت خداوند متعال و هوشیاری نیروهای امنیتی و کمک یک نیروی خدماتی مؤمن و بسیجی و شجاع با دستگیری فرد تروریست و خلع سلاح او از فاجعه بزرگی جلوگیری شد افزود: حادثه شیراز به ما می‌آموزد که برای حفظ نعمت امنیت باید بیشتر دقت کنیم.

فتاح دماوندی بیان داشت: همه ما در تأمین امنیت سهیم هستیم و هر کدام وظیفه‌ای داریم، کنترل محترمانه و نظارت بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی توسط والدین خانواده را از خطرات بزرگی نجات خواهد داد ٫ فضای مجازی گاهی اوقات به میدان فریب و نیرنگ و سو استفاده‌های اخلاقی، سیاسی و اقتصادی تبدیل می‌شود که نیاز به مراقبت دائم داریم.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان داشت: نارضایتی مردم از برخی عملکردهای ضعیف مسئولان و ناکارآمدی برخی دستگاه‌های اجرایی بهانه شرکت نکردن در انتخابات نشود، ما برای اصلاح امور نیاز به بر سر کار آوردن افراد صالح داریم.

امام جمعه دماوند گفت: راه اندازی صندوق قرض الحسنه و کتابخانه و حمایت از فعالیت‌های ورزشی و هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی - هنری از برکات مسجد است که باید حفظ و تقویت شود.

وی گفت: مسجد هسته مقاومت فرهنگی است. مساجد ما باید فعال، پرکار، با نشاط و پر از جمعیت باشد. مسجد باید پر باشد از ایمان و امید

کد خبر 5864426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha