واکنش حماس و جهاد اسلامی فلسطین به عملیات مقاومتی نابلس

واکنش حماس و جهاد اسلامی فلسطین به عملیات مقاومتی نابلس

جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن تبریک به مناسبت انجام عملیات مقاومتی حواره در جنوب نابلس، این عملیات را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین، پاسخ به جنایات اشغالگران و حمایت از مسجدالاقصی در برابر تقسیم‌بندی زمانی و مکانی و یهودی‌سازی این مکان مقدس دانست.

سخنگوی حماس اعلام کرد: ضربات مقاومت تا واردنمودن ضربه به ارتش اشغالگران و شهرک‌نشینان و به شکست‌کشاندن برنامه‌های کابینه فاشیستی این رژیم اشغالگر جهت ساخت معبد ادعایی سلیمان بر ویرانه‌های مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت.

القانوع در ادامه با اشاره به نابودی هیبت پوشالی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت فلسطین و قهرمان آن هیبت پوشالی ارتش رژیم اشغالگر قدس و شهرک‌نشینان را از بین بردند.

سخنگوی جنبش حماس با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبال ملت فلسطین افزود: ترورها، بازداشت‌ها و پیگردها، مانع از ضربات مقاومت فلسطین و قهرمان آن نخواهد شد، بلکه این ضربات همواره برای دفاع از مسجدالاقصی متوجه آنان خواهد بود.

جنبش جهاد اسلامی نیز ضمن تبریک به مناسبت اجرای عملیات مقاومتی حواره، این عملیات را پاسخ طبیعی و قانونی به جنایات اشغالگران در حق ملت فلسطین و تعهد به عهد مقاومت در گرفتن انتقام خون شهدا و هتک حرمت مقدسات دانست.

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که این عملیات مبارک بار دیگر اراده مقاومت و قدرت آن در واردآوردن ضربه به دشمن با قدرت و اقتدار کامل را به اثبات رساند.

این جنبش، عملیات ضدصهیونیستی حواره را حامل پیام مبارزه‌طلبی به رژیم صهیونیستی دانست و اعلام کرد که این عملیات به رژیم صهیونیستی ثابت می‌کند که تا زمانی که به جنایات خود ادامه دهد هیچ امنیت و ثباتی نخواهد داشت.

گفتنی است عصر امروز شنبه، در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی در حواره واقع در جنوب نابلس ۲ شهرک‌نشین صهیونیست به ضرب گلوله یک مبارز فلسطینی به هلاکت رسیدند. مجری این عملیات، توانست از محل حادثه بگریزد و نظامیان صهیونیست همچنان در جستجوی وی هستند.

کد خبر 5865296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha