امیل لحود:

سلاح جدید دشمن ایجاد فتنه داخلی در لبنان است

سلاح جدید دشمن ایجاد فتنه داخلی در لبنان است

نماینده سابق پارلمان لبنان اعلام کرد که سلاح جدید دشمن تلاش برای ایجاد فتنه داخلی در لبنان و فشار اقتصادی به این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، امیل لحود نماینده پیشین پارلمان لبنان پیروزی لبنان در جنگ سال ۲۰۰۶ را یک پیروزی مردمی و دولتی دانست.

لحود در گفتگو با سانا افزود: امروزه دشمن به استفاده از سلاحی جدید روی آورده که پیشتر با وجود حجم توطئه آن، در سوریه شکست خورده است. این سلاح، تلاش برای ایجاد فتنه داخلی و به کارگیری فشار اقتصادی و تمامی اموری است که به امنیت جامعه گره خورده و به پذیرش واقعیت‌های جدید از سوی مردم لبنان می‌انجامد.

نماینده پیشین پارلمان لبنان، هدف از به کارگیری این سلاح از سوی دشمنان لبنان و پذیرش واقعیت‌های جدید از سوی جامعه لبنان را تاثیرگذاشتن روی مقاومت عنوان کرد.

لحود با اشاره به اهداف دشمنان لبنان از اجرای این اقدامات گفت: چیزی که آنان می‌خواهند، ایجاد و گسترش چنددستگی در لبنان است.

وی در ادامه بر ضرورت بیداری و هوشیاری مردم لبنان اشاره و تاکید کرد که ملت لبنان باید در حمایت از مقاومت یکپارچه باشند، زیرا دشمن به دنبال تضعیف این کشور و مقاومت است.

امیل لحود با اشاره به پشتیبانی سوریه از ملت و مقاومت لبنان در جنگ سال ۲۰۰۶ با رژیم صهیونیستی، این پشتیبانی را یکی از عوامل پیروزی بر دشمن صهیونیستی در این جنگ عنوان کرد.

کد خبر 5865341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha