۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

فرماندار شهرستان تویسرکان:

تویسرکان در مسیر جهش تولید و اشتغال قرار گرفته است

تویسرکان در مسیر جهش تولید و اشتغال قرار گرفته است

همدان-فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: تویسرکان در مسیر جهش تولید و اشتغال قرار گرفته است.

حسین افشاری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر نیم روزه وزیر صمت به تویسرکان اظهار کرد: در این سفر نیم روزه کلنگ زنی مرحله دوم طرح توسعه شرکت تولید داروی تدبیر داروی سلامت انجام شد.

وی افزود: در این شرکت اشتغالزایی برای بیش از ۱۵۰ نفر، در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در ناحیه صنعتی فرسفج تویسرکان با مرحله اجرایی کار خود را آغاز کرده است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه نتایج کلی این طرح شامل خودکفایی کشور در تولید پلت‌های دارویی مکمل و دامی و پریمیکس‌های بخش‌های طرح و توسعه و ظرفیت تولید، بخش تولید پلت های دارویی به ظرفیت ۱۸۰ تن در سال خواهد بود، گفت: بخش تولید پریمیکس گرانول‌های آماده پرس قرص و فیلینگ در کپسول، ساشه، پودرهای میکس و ویتامین افزودنی به صنایع غذایی به ظرفیت ۱۰۰ تن در سال است.

افشاری خاطرنشان کرد: بخش سنتز تولید ماده مؤثره دارویی به ظرفیت ۸۰ تن در سال و بخش تولید پلت‌های ویتامینه دامی به ظرفیت ۱۴۰ تن در سال از دیگر مزایای این شرکت است.

وی با اشاره به بازدید از شرکت داتیس نام بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد دوربین‌های مداربسته و ۶۰ درصد مانیتورینگ در کشور توسط شرکت داتیس تویسرکان تولید می‌شود.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: در برنامه یک روزه وزیر صمت از شرکت تولیدی و صنعتی الیاف سازان بازدید کرد که مرحله اجرایی شرکت الیاف گستر صدف هم شروع به فعالیت نموده است.

کد خبر 5865727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha