۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۶

تولیت مسجد مقدس جمکران:

نقطه قوت نظام اسلامی به برکت مسجد و پیوند مردم با این سنگر است

نقطه قوت نظام اسلامی به برکت مسجد و پیوند مردم با این سنگر است

قم- تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: هر چه نقطه قوت در نظام اسلامی داریم از برکت مسجد و پیوند مردم با این سنگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان صبح دوشنبه در اولین آئین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، مسجد را پایگاه بندگی و عبودیت دانست و اظهار داشت: نهضت و قیام ما از برکات مسجد بود و در پایگاه مسجد شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی افزود: حدود ۹۷ درصد از شهدای ما از پایگاه مسجد به معراج شهادت رفتند و البته با شهادت‌ها بود که این نظام را با وجود همه توطئه‌های دشمنان تا امروز سر پا نگه داشته است.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ما هر چه نقطه قوت در نظام اسلامی داریم از برکت مسجد و در حدی است که مردم و جامعه ما با مسجد پیوند دارند.

حجت‌الاسلام رحیمیان با اشاره به وجود ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه اظهار داشت: کاستی‌ها و ناهنجاری‌ها مربوط به جاهایی است که پیوند مردم با مسجد منقطع می‌شود.

وی همزمانی رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های مربوط به شهید «مصطفی صدرزاده» با آئین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت را قابل تحسین دانست و افزود: نظام اسلامی مبتنی بر جامعه اسلامی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: جامعه اسلامی هم مبتنی بر فرهنگ اسلامی است و فرهنگ اسلامی در جاهایی شکل می‌گیرد که یاد خدا در آن باشد.

کد خبر 5866633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha