۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:

تصادف تریلی و پژو در سمنان/ سرنشینان پژو معجزه آسا نجات یافتند

تصادف تریلی و پژو در سمنان/ سرنشینان پژو معجزه آسا نجات یافتند

سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف سنگین بین تریلی و پژو در بلوار قائم سمنان خبر داد و گفت: طی این حادثه راننده و سرنشینان پژو به طور معجزه آسا از مرگ حتمی رهایی یافتند.

رضا رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی ظهر امروز دوشنبه وقوع یک مورد تصادف بین یک دستگاه تریلی و پژو در بلوار قائم سمنان به سازمان آتش نشانی گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله اکیپی از نیروها برای عملیات رهاسازی و یا جلوگیری از وقوع آتش سوزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه ابتدا محل ایمن سازی و همزمان عملیات رها سازی شکل گرفت، افزود: به دلیل انحراف به چپ تریلی خودرو پژو زیر این دستگاه سنگین رفته بود که بلافاصله راننده مصدوم از خودرو خارج و تحویل اورژانس داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه دو سرنشین دیگر پژو آسیب جزئی دیدند، ابراز داشت: شدت حادثه به حدی بود که برای ساعاتی خیابان مسدود و عبور و مرور به کندی صورت گرفت.

رهایی بابیان اینکه انحراف به چپ تریلی باعث آسیب به فضای سبز بلوار، قطع درخت و جداره میانی این خیابان شده است، تصریح کرد: علت دقیق‌تر حادثه باید از سوی راهنمایی رانندگی اعلام شود اما لحظه‌ای خشم و عصبانیت و از دست دادن کنترل حین رانندگی می‌تواند عواقب تلخی به همراه داشته باشد.

وی افزود: از رانندگان تقاضا داریم هنگام رانندگی از صحبت با تلفن همراه، شتاب زدگی و عجله به طور جد پرهیز کنند هیچ رفتار عجولانه ای آن قدر ارزشش را ندارد که جانی ستانده یا فرد عمری خانه نشین شود.

کد خبر 5867046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha