۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶

امیر رحیم زاده:

آسمان ایران در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد

آسمان ایران در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد، گفت: حریم هوایی کشور خط قرمز ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از این منطقه و سایت‌های تابعه این یگان پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، با بیان اینکه مجموعه اقدامات قرارگاه پدافند هوایی برای حفظ امنیت و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: امروز شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی با اقتدار آسمان کشور را رصد می‌کند و اشراف کاملی بر آسمان کشور دارد و امنیت مناسبی برای پروازهای داخلی و عبوری فراهم شده است.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه تصریح کرد: امنیت روزافزون آسمان جمهوری اسلامی ایران و عبور و مرور روزانه صدها پرواز داخلی و بین‌المللی از آسمان کشورمان حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر، بیداری و هوشیاری شبانه‌روزی دلاورمردان پدافند هوایی است.

امیر رحیم زاده در ادامه افزود: قرارگاه مشترک پدافند هوایی، امروز در خط مقدم برقراری امنیت در کشور است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد گفت: حریم هوایی کشور خط قرمز ما است و همانطور که دشمنان پیش از این نیز تجربه کرده‌اند، کوچک‌ترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده و آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

کد خبر 5869176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha