۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳

فرماندار سنندج خبر داد؛

افتتاح ۱۱۲ پروژه عمرانی در سنندج

افتتاح ۱۱۲ پروژه عمرانی در سنندج

سنندج - فرماندار سنندج از افتتاح ۱۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام هفته دولت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج، اظهار کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور بر سر کار آمد، این دولت در آن دوره بحرانی، بیشترین تلاش و کوشش را برای خدمت به مردم و اهداف انقلاب به کار گرفت.

وی افزود: اکنون نیز دولتمردان خدمتگزار با شعار مردم داری و مردم محوری و با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر، در مسیر خدمتگزاری به مردم گام برمی دارند.

عسکری خاطرنشان کرد: دولتمردان در دولت سیزدهم در طول این دو ساله از عمر دولت نشان داده‌اند که شأن و جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستند.

فرماندار سنندج به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و افزود: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در هفته دولت امسال ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

عسکری عنوان کرد: از این پروژه‌ها ۱۳ پروژه مربوط به بخش کشاورزی، ۱۲ پروژه گازرسانی روستایی، ۷ پروژه در بخش آبرسانی به روستاها و تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی، ۱۶ پروژه خرید و احداث مسکن محرومین برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد و ۱۰ پروژه حوزه برق است.

کد خبر 5870281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha