۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

به مناسبت هفته دولت؛

طرح توسعه فاضلاب شهر بوشهر آغاز شد

طرح توسعه فاضلاب شهر بوشهر آغاز شد

بوشهر- مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح توسعه فاضلاب شهر بوشهر در قالب ۲ پروژه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی پیش از ظهر جمعه در آئین آغاز پروژه فاضلاب شهر بوشهر اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم بوشهر احداث فاضلاب بوده که امروز شاهد آغاز آن هستیم.

وی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب موجود به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه روز بیان کرد: مدول های توسعه‌ای تصفیه خانه فاضلاب بوشهر به ظرفیت ۴۲ هزار مترمکعب در شبانه روز احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر افزود: این پروژه با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد طی ۲۴ ماه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه فاز اول پروژه فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ۹۰ کیلومتر طول دارد افزود: این طرح دارای سه باب ایستگاه پمپاژ است که اعتبار آن نیز از محل منابع عمومی، تهاتر نفت و ماده ۵۶ تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر در این آئین اظهار داشت: دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.

احمد محمدی زاده از آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه بزرگ فاضلاب شهر بوشهر با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و خاطر نشان کرد: نخستین پروژه شامل آغاز عملیات اجرایی ارتقا، توسعه و بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر در ازای واگذاری بخشی از پساب است.

وی افزود: مدت زمان اجرا این پروژه ۳۶ ماه و با ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

کد خبر 5870298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha