۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

امام جمعه کاشان:

دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین المللی خوش درخشید

دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین المللی خوش درخشید

اصفهان- امام جمعه کاشان گفت: دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده و پرونده آن قابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های دولت سیزدهم، روحیه جهادی رئیس جمهور و دولتمردان را ستود و اظهار داشت: تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی رئیس جمهور و مسئولان دولتی در عرصه‌های مختلف قابل قدردانی است.

وی افزود: این دولت در عرصه داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده و پرونده آن قابل قبول است.

امام جمعه کاشان ادامه داد: دولت مردمی در همه عرصه‌ها نه تنها موفق به عقب راندن دشمن شده، بلکه در اداره کشور نیز موفقیت‌هایی در بخش‌های مختلف نظیر عرصه دیپلماسی، انرژی هسته‌ای و فناوری دانش‌بنیان کسب کرده است که عضویت در باشگاه‌های اقتصادی بین‌المللی نظیر «شانگهای و بریکس» گواه این ادعا است.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به بصیرت، هوشیاری، ولایتمداری و فداکاری‌های ملت ایران، خطاب به مدیران اجرایی تأکید کرد: به هر میزان برای این مردم نجیب کار و تلاش کنید، باز هم کم است؛ اگر شبانه‌روزی مسئولان برای این مردم کار کنند بازهم نتوانسته‌اند حق ملت بزرگ ایران را ادا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کاشان باید در خصوص اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب با جوانان مؤمن انقلابی همراه باشد.

امام جمعه کاشان به الحاق ۵۰ هکتاری زمین برای محدوده شهر کاشان اشاره و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک ۳۰۰ هکتار زمین اضافه و موجب رشد و شکوفایی مسکن خواهد شد.

کد خبر 5870330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha