۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۱۷۷؛

مساجد خوزستان از موکب‌های مستقر در مرزهای استان پشتیبانی کنند

مساجد خوزستان از موکب‌های مستقر در مرزهای استان پشتیبانی کنند

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به استقرار مواکب حسینی در مرزهای استان گفت: خواهش من این است که مساجد ورود پیدا کرده و موکب‌های گوناگون را پشتیبانی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: مطالبه رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین خطاب به چه کسانی است؟ مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از آحاد مردم و مسئولان امید بخشی و اجتناب از یاس آفرینی است.

وی تصریح کرد: ما به قله نزدیک شده‌ایم و هرچه به سمت بالاتر حرکت می‌کنیم، راه سخت‌تر می‌شود و طوفان‌ها سهمگین‌تر خواهد شد؛ امامین انقلاب می‌گویند که کلیدهای پیروزی کاخ‌های دنیا در دستان شما است. وضعیت اسرائیل امروز به گونه‌ای است که پنج دولت عوض کرده و تاکنون نتوانسته یک دولت پایدار ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: مقام معظم رهبری مکرر فرمودند که قطعاً ما پیروز هستیم. هرکس تکیه‌گاهش ایران اسلامی که خود بر خدا تکیه کرده باشد، شکست نخورده است.

حجت‌الاسلام موسوی فرد درباره وضعیت اقتصادی گفت: پایه‌های پولی و اقتصادی ما بر مبنای دلار بوده و ۵۰، ۶۰ سال دشمن برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: مطالبه مردم به حق است که چرا سفره‌ها تغییر نکرده، برخی از کالاهای ضروری مردم باید تثبیت شوند. نباید دلال‌ها بتوانند مردم را اذیت کنند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد مردم نسبت به نظام بدبین شوند، عنوان کرد: همچنین در حوزه حجاب همچنان امر به معروف و نهی از منکر توصیه جدی است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان در خصوص پذیرایی از زائران کربلا بیان کرد: ما دو مرز پر تردد داریم و خواهش من این است که مساجد ورود پیدا کنند و موکب‌های گوناگون را پشتیبانی کنند.

وی گفت: غیر ایرانی‌ها را پذیرایی کنیم. ما خوزستانی‌ها به مهمان نوازی مشهور هستیم و باید تشیع واقعی را به آن‌ها (زوار حسینی) نشان دهیم.

کد خبر 5870474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha