هشدار امنیتی درباره افزایش خطر ربایش صهیونیست‌ها

هشدار امنیتی درباره افزایش خطر ربایش صهیونیست‌ها

منابع عبری از هشدارهای امنیتی جدید در خصوص افزایش احتمال ربایش صهیونیست‌ها در سراسر جهان به ویژه در برخی کشورهای منطقه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیلی‌ها در خارج و داخل مرزها در معرض خطر ربایش از سوی حماس و جهاد اسلامی قرار دارند.

شبکه صهیونیستی کان به نقل از شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مسئولان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی اخیراً به شدت در پی اجرای عملیات ربایش اسرائیلی‌ها در داخل و خارج از مرزها هستند تا برگ‌های برنده خود را در هرگونه مذاکره‌ای افزایش دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بعید نیست سازمان‌های فلسطینی برای ترویج عملیات ربایش اسرائیلی‌ها و یا یهودیان در خارج از مرزها تلاش‌های خود را افزایش دهند.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد حماس و جهاد اسلامی با توجه به اینکه مذاکرات تبادل اسرا به بن بست رسیده به این گزینه متوسل خواهند شد.

چندی پیش اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: حماس در اجرای عملیات ربایش جدید تردید ندارد، ما ۴ اسیر در اختیار داریم و اگر این برای متقاعد کردن تل‌آویو جهت دستیابی به یک توافق کافی نباشد با استفاده از نیروهای خود در هر مکان ممکن افراد بیشتری را خواهیم ربود.

در همین راستا شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نقشه‌ای منتشر نمود که در آن میزان تلاش برای ربایش اسرائیلی‌ها در کشورهای مختلف جهان با رنگ‌های مختلف نشان داده شده که از جمله آنها یونان و ترکیه است و نسبت به این مساله هشدار داد.

این نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار داد ایران همچنان به تلاش‌های خود برای ارتباط با اسرائیلی‌های خارج ادامه می‌دهد که بیشتر آنها تحت پوشش قراردادهای تجاری انجام می‌شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده کشورهای هم مرز با ایران یا نزدیک به این کشور مانند گرجستان، آذربایجان و ترکیه همچنان بیشترین خطر امنیتی را برای مسافران اسرائیلی دارد. علاوه بر آن کشورهای شمال آفریقا مانند الجزایر، لیبی و مصر نیز درگیر این خطرات بوده چنانچه شبه جزیره سینا به منزله خطری بزرگ در این زمینه است.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین نسبت به خطرات سفر به کشورهای شمال اروپا مانند سوئد و دانمارک در چند ماه اخیر هشدار داد و آن را ناشی از به آتش کشیدن قرآن در این کشورها اعلام کرد. این نهاد امنیتی به اسرائیلی‌ها توصیه کرد تحولات مربوط به این مساله را دنبال نمایند چرا که نگرانی‌هایی در خصوص انتشار این پدیده در دیگر کشورهای اروپایی نیز وجود دارد.

کد خبر 5876144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha