۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس اعلام کرد؛

تأمین مالی صنایع کوچک فارس با اختصاص تسهیلات کم‌بهره

تأمین مالی صنایع کوچک فارس با اختصاص تسهیلات کم‌بهره

شیراز - مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن فارس گفت: در راستای تأمین مالی صنایع کوچک استان فارس مقرر شده تا تسهیلات کم‌بهره کارفرمایی به واحدهای اقتصادی فارس اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اندیشه‌ورز این سازمان در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن فارس بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که واحدهای اقتصادی استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط دارند موضوع تأمین مالی است؛ ازاین‌رو مقرر شده تا تسهیلات به این واحدها اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۵۵ واحد صنعتی کوچک و متوسط استان فارس درخواست تسهیلات کارفرمایی با نرخ ۱۰ تا ۱۸ درصد داده‌اند که امید است با تأمین اعتبار این تسهیلات به واحدهای صنعتی پرداخت شود.

به گفته این مقام مسئول ۴۱۱ واحد صنعتی نیز متقاضی دریافت تسهیلات کم‌بهره کارفرمایی اند که این افراد نیز در کمیسیون‌های مربوطه در حال بررسی و پایش دریافت وام هستند.

پناهی خاطرنشان کرد: توسعه و تسریع دریافت مجوزهای کسب‌وکار در استان فارس با هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در حال انجام است البته در این راه موانعی نیز وجود دارد که در راستای جلوگیری از خروج سرمایه‌گذار از استان باید تلاش‌ها در راستای رفع این مشکلات قرار بگیرد.

وی در خصوص اردوی راهیان پیشرفت نیز تصریح کرد: تاکنون ۲۱۰ نفر در قالب، شش گروه به صنایع پیشرو در استان فارس و جنوب کشور اعزام شده‌اند.

کد خبر 5878566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha