۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹

کارشناس هواشناسی بوشهر خبر داد؛

احتمال وقوع ناپایداری های جوی در استان بوشهر

احتمال وقوع ناپایداری های جوی در استان بوشهر

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا و روز یکشنبه جهت جریانات هوایی شمالی خواهد شد و در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت این جریانات، دریا مواج خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان بوشهر در ساعاتی از بعدازظهر تا ابتدای شب، احتمال افزایش ناپایداری‌های محلی و موقت همراه با رشد ابر، وزش باد، رعدوبرق و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا و روز یکشنبه جهت جریانات شمالی خواهد شد و در برخی ساعات به سبب افزایش سرعت این جریانات، دریا برای ساعاتی مواج خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعات عصرگاهی در برخی مناطق مرتفع جنوبی و شرقی استان رشد ابر و احتمال ناپایداری‌های موقت جوی، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی و فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و از ظهر فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5881276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha