۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴

فرماندار بیله‌سوار:

۸۵ برنامه هفته دفاع مقدس در بیله‌سوار برگزار می‌شود

۸۵ برنامه هفته دفاع مقدس در بیله‌سوار برگزار می‌شود

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: ۸۵ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس با محوریت مردم در شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم به خصوص نسل جوان در شهرستان بیله‌سوار برگزار خواهد شد.

وی رشادت و از خود گذشتگی شهدای دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: با اجرای برنامه‌های با محتواهای دفاع مقدس باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با تاکید بر اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به گونه کیفی و گسترده ادامه داد: باید با هماهنگی ادارات و نهادهای اسلامی این برنامه‌ها طراحی و اجرا شود تا ایثار، استقامت، از خود گذشتگی و آرمان‌های بلند امام، انقلاب و شهدا به نسل جدید منتقل شود.

اصفری خاطرنشان کرد: نسل جدید نیز باید با شرکت در این ویژه برنامه‌ها متوجه شوند امنیت و آرامش کنونی ایرانی اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا است.

وی افزود: اربعین حسینی تاثیرگذارترین رویداد در طول سال است و دشمن با ابزارها و امکانات رسانه‌ای سعی در کم رنگ و بس اهمیت جلوه دادن این رویداد عظیم بوده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و برآورد کردن دغدغه‌های آنان به صورت ویژه در اولویت برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان قرار دارد.

کد خبر 5885670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha