۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دشمن در آستانه هفته دفاع مقدس به دنبال فتنه و آشوب در ایران بود

 دشمن در آستانه هفته دفاع مقدس به دنبال فتنه و آشوب در ایران بود

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن قصد داشت در سالروز هفته دفاع مقدس در ایران دست به خباثت زده و کشور را بار دیگر درگیر فتنه و آشوب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح چهارشنبه در دیدار وبیناری پیشکسوتان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با مقام معظم رهبری اظهار کرد: سال گذشته در بحبوحه هفته دفاع مقدس شاهد وقوع اتفاقات تلخی در کشور بودیم و آن اغتشاشاتی بود که بدخواهان مردم و دشمنان نظام سازماندهی کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری این اقدامات نه برای از بین بردن معایب که برای نابودی نقاط قوت ملت ایران سازماندهی شدند.

وی تصریح کرد: در جریان این اتفاقات سازماندهی‌شده جان عده‌ای از جوانان بی‌گناه که دنباله‌رو رزمندگان و مدافعان امنیت و بسیجیان بودند، را گرفتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امسال هم ماه‌ها برنامه‌ریزی‌هایی برای ادامه این فتنه و آشوب صورت گرفت.

حیدری بیان داشت: پیاده‌نظام دشمن در قالب سه ضلع مثلثی شوم شامل رسانه، سازمان‌های جاسوسی و سازماندهی تروریست‌ها گرد هم آمدند و دست به دست هم دادند تا دوباره فتنه‌ای جدید در ایران به راه بیاندازند.

وی افزود: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام، مسئولان امنیتی، نظامی و انتظامی و… برنامه‌ریزی‌های پیشگیرانه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات تجزیه‌طلبان، تروریست‌ها و کوموله‌ها در این زمینه خاطرنشان کرد: این‌هایی که امروز پرچم مدافع حقوق بشر بلند کردند روی سیاه دیگری هم داشتند که آن را در روزهای دفاع مقدس و سال‌های بعد از انقلاب دیدیم.

حیدری با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار ناجوانمردانه عمل می‌کنند، عنوان کرد: دشمن قصد داشت در سالروز هفته دفاع مقدس در ایران دست به خباثت زده و کشور را بار دیگر درگیر فتنه و آشوب کند اما خوشبختانه به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که مشکلات در کشور یکی پس از دیگری در حال رفع شدن است، در کشور و چهارمحال و بختیاری نیز پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود داشت که امروز در حال تکمیل شدن هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید با انسجام و همدلی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین، جشن عید سعید غدیر خم، شرکت در راهپیمایی روز قدس و… از جلوه‌های ویژه این همدلی است که موجب آزار دشمنان می‌شود.

کد خبر 5890217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha