۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین:

تحول در نظام اداری کشور اجتناب ناپذیر است

 تحول در نظام اداری کشور اجتناب ناپذیر است

قزین- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: تحول در نظام اداری کشور اجتناب ناپذیر است و دولت سیزدهم نیز با درک این اهمیت تحول را در دستور کاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید وکیلی در جشنواره شهید رجایی قزوین که بعد از ظهر چهارشنبه در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: اکنون برای توسعه وایجاد تمدن نوین، کشور نیازمند ادامه راه شهدا و جان برکفانی است که در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم این خاک شده‌اند.

وی افزود: باید بدانیم فرصت امروز برای خدمت به مردم که در اختیار ما قرار گرفته مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که جهادی و با تمام وجود خود دنبال خدمت و آرامش این مردم بوده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای الگوسازی خدمت رسانی صادقانه به مردم، تجلیل از خدمات رسانی عالمانهف شناخت دقیق وضع موجود و ترسیم وضع آینده و فرصتی برای تکریم خدمت گذاران این استان است.

وی تاکید کرد: تحول در نظام اداری کشور اجتناب ناپذیر است و دولت سیزدهم نیز با درک این اهمیت تحول را در دستور کاری خود قرار داده است.

وکیلی بیان کرد: تحول در نظام اداری کشور تنها کار یک دستگاه به خصوص نیست بلکه همه ارکان دولت باید پیشران برنامه تحولی باشند.

وی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی به دنبال ارتقا شفافیت، سامانه محوری و مشارکت نهادهای نظارتی و حاکمیتی بر دستگاه‌های اجرایی است.

وی در پایان یادآور شد: در جشنواره شهید رجایی استان قزوین تمامی دستگاه‌های اجرایی در سه مبنای عمومی، اختصاصی و استانی توسط ۷۰ ارزیاب ارزیابی شده و از ۱۵ دستگاه تجلیل خواهد شد.

کد خبر 5890825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha