۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

رئیس جهاد کشاورزی گرمسار:

۷۵ مورد بازرسی از نانوایی‌های گرمسار صورت گرفت

۷۵ مورد بازرسی از نانوایی‌های گرمسار صورت گرفت

گرمسار- رئیس جهاد کشاورزی گرمسار از اجرای ۷۵ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان با هدف بررسی کیفیت و کمیت ارائه نان به مردم خبر داد و گفت: سه مورد تخلف نانوایی‌های گرمسار محرز شد.

علی جورابلو در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه گشت مشترک و بازدید از نانوایی‌های شهرستان گرمسار در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: مجموعاً ۷۵ مورد بازرسی از خبازی‌های شهرستان با هدف نظارت بر عرضه کیفی و کمی نان در شهرستان گرمسار صورت گرفته است.

وی از معرفی سه نانوایی متخلف در گرمسار به تعزیرات حکومتی خبر داد و ابراز کرد: سهمیه آرد، ارائه نان با کیفیت، جلوگیری از کم فروشی و… در زمره مواردی است که در این بازرسی‌ها به عنوان تخلف محسوب می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی گرمسار از اجرای گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی، صمت و شبکه دامپزشکی از مرغ فروشی‌ها و واحدهای صنفی شهرستان خبر داد و گفت: مجموعاً ۷۴ مورد بازرسی مشترک صورت گرفته و سه مورد تخلف نیز به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

جورابلو همچنین به بازرسی‌ها و نظارت بر تغییر کاربری اراضی کشاورزی و دامپروری و… نیز اشاره کرد و بیان داشت: ۱۲ مورد شناسایی و اعلام اخطار نسبت به عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تاکنون انجام شده است.

وی افزود: گشت مشترک بازرسان جهاد کشاورزی، صمت، بهداشت، تعزیرات و.... از رستوران‌ها و اماکن گردشگری، قهوه خانه‌ها، کافه‌ها و… با تاکید بر اماکن گردشگری بین راهی از دیگر اقداماتی است که طی شهریورماه در دستور کار قرار داشته و تذکرات لازم نیز به مالکان این واحدها داده شده است.

کد خبر 5891638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha