۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰

امام جمعه بجنورد:

ملت‌ها به مقابله کشورهای مستکبر برخاسته‌اند

ملت‌ها به مقابله کشورهای مستکبر برخاسته‌اند

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: امروزه ملت ها بیدار شده و مقابل ظلم و زور استکبار ایستاده‌اند و با آنها مقابله می‌کنند لذا دیگر این کشورها نمی‌توانند با ملل مختلف دشمنی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: شهروندان در خصوص یکدیگر حق دینی دارند و باید در رفتارها و تعاملات این حقوق را در نظر گرفت.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اگر دوست ما به گناهی آلوده شد و اشتباهی انجام داد، باید جلوی او را بگیریم و این امر یکی از حقوق افراد نسبت به یکدیگر است.

وی یادآوری واجبات را دیگر امر مهم دانست و افزود: اما این تذکرات باید طوری صورت گیرد که طرف مقابل ناراحت نشود و این برای هر شخص متفاوت است.

حجت‌الاسلام نوری گفت: اگر هم نشین ما پس از تذکرات ما به رفتار اشتباه خود ادامه داد، باید آن رابطه و هم نشینی را قطع کرد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان، بیان کرد: این دوره، دوره انتقال قدرت است و دیگر بنا نیست غرب به سایر کشورها زورگویی کند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی قدرت از غرب به شرق منتقل شده؛ البته همچنان مکر و حیله دارند اما قدرتشان ضعیف شده است.

نوری تصریح کرد: امروزه ملت‌ها بیدار شده و مقابل ظلم و زور استکبار ایستاده‌اند و با آنها مقابله می‌کنند لذا دیگر این کشورها نمی‌توانند با ملل مختلف دشمنی کنند.

کد خبر 5891720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha