۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

امام جمعه کرمانشاه:

ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست

ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه رزمندگان با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند، گفت: ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) الگوی جدیدی را به دنیا برای حکومت ارائه کردند.

وی افزود: مردم کشورمان در جنگ تحمیلی و هشت ساله با حضور در صحنه‌های نبرد و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و پیروز شدند و شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.

امام جمعه کرمانشاه با ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: تمام آحاد مردم وظیفه دارند از گنجینه دفاع مقدس حراست و حفاظت کنند و به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری عمل کنند.

علما بیان کرد: انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از حکومت را به دنیا معرفی کرد و به همین علت نیز دشمنان به ویژه استکبار جهانی با اجرای نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف سعی در متوقف کردن آن دارند که به فضل الهی پیروز نخواهند شد.

وی با اشاره به در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، ادامه داد: شیعه و سنی باید با تاکید بر مشترکات دینی وحدت خود را تقویت کنند و نقشه دشمن مبنی بر اختلاف افکنی را ناکام بگذارند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از معلمان خواست نسبت به موضوع تعلیم و تربیت دانش آموزان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 5891870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha