۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸

رئیس شبکه بهداشت دشتستان:

۵۸ میلیارد ریال به اورژانس دشتستان تخصیص یافت

۵۸ میلیارد ریال به اورژانس دشتستان تخصیص یافت

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در سال جاری ۵۸ میلیارد ریال به اورژانس ۱۱۵ دشتستان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ماریا خویش‌دوست عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از پرسنل اورژانس دشتستان اظهار داشت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، در حدود پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای فضای فیزیکی و تجهیزات اورژانس و آمبولانس‌ها تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای در شهرستان در حال احداث است و با ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بوشکان، تمامی پایگاه‌ها دارای ساختمان می‌شوند.

خویش دوست خاطرنشان کرد: ۲۹ دستگاه آمبولانس در شهرستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند که با تخصیص اعتبارات لازم شاهد یک تحول گسترده در اورژانس ۱۱۵ و حوزه سلامت خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در حوزه اورژانس راه‌اندازی محلی، برای برگزاری کلاس‌های آموزشی واحد اورژانس است و امیدواریم با برگزاری کلاس‌های بازآموزی بتوانیم در حوزه‌های فیزیکی، تجهیزاتی و آمبولانسی از نظر آموزش و کیفیت، خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

در این مراسم، از مسئول نقلیه مرکز اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی استان و همچنین پرسنل اورژانس ۱۱۵ پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی شهرستان توسط فرماندار با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5895161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha