۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز کلنگ‌زنی می‌شود

بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز کلنگ‌زنی می‌شود

ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: کلنگ بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به زمین زده می‌شود.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش سرانه درمانی اظهار کرد: سرانه درمانی نسبت به جمعیت حوزه انتخابیه وضعیت نامناسبی داشته که با پیگیری‌های متعدد برای تأمین بودجه از تمامی ظرفیت‌های کشور جهت احداث مراکز درمانی و تجهیز مراکز و همچنین شبانه روزی کردن مراکز شهرهای گلسار و تنکمان به برای رفاه شهروندان و رفع این دغدغه مردم در حوزه انتخابیه صورت پذیرفت.

وی در خصوص بیمارستان تأمین اجتماعی شهر هشتگرد افزود: ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی از خواسته‌های به حق مردم این منطقه است و باید مردم از امکانات لازم و پزشک بهره‌مند باشند تا مجبور به عزیمت به سایر شهرها نباشند و با دعوت از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور شنبه احداث بیمارستان آغاز می‌شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: پیگیری‌های ویژه در خصوص بیمارستان تأمین اجتماعی شهر هشتگرد با مکاتبه و پیگیری از دولت دوازدهم و دولت سیزدهم تا مراحل تأمین بودجه صورت پذیرفت.

وی متذکر شد: بیمارستان تأمین اجتماعی شهر هشتگرد بعد از اتمام ساخت بزرگترین بیمارستان غرب استان البرز به شمار می‌رود.

کد خبر 5896922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha