۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

جزیره خارگ ویترین پدافند هوایی ایران اسلامی است

جزیره خارگ ویترین پدافند هوایی ایران اسلامی است

بوشهر- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه خارگ ویترین پدافند هوایی ایران اسلامی است، گفت: این جزیره مقاوم نماد وحدت اهل تشیع و سنت است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد صبح پنجشنبه در جمع مسئولان جزیره خارگ با بیان اینکه امروز شاهد تغییرات بسیار سازنده و پیش‌برنده در ساختار پدافندی مناطق و گروه‌های پدافندی هستیم، گفت: تحولات شگرف، به روز و فناورانه نیروی پدافند هوایی گواه بر این واقعیت است که می‌بایستی در مواجهه با تهدیدات نوین دشمن، سیستم یکپارچه پدافندی کشور نیز همسو با این تهدیدات با تجهیزات، تسلیحات و سامانه‌های پیشرفته هر روز با صلابت‌تر از گذشته ایفای نقش کند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سرزنده، متخصص، پویا و باایمانی که‌در نیروی پدافند هوایی با تمام قوا تأمین امنیت آسمان ایران را به ارمغان آورده‌اند و در برابر تمام تهدیدات ایستادگی کرده‌اند تنها رمز موفقیت و اقتدار این نیروست، اظهار کرد: دغدغه اصلی مجموعه‌ی پدافند هوایی آسایش امنیت و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: خارگ ویترین پدافند هوایی ایران اسلامی است، این جزیره مقاوم نماد وحدت اهل تشیع و سنت است.

کد خبر 5897385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرتنمتل IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      3 0
      ویترین چیه
      • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
        1 0
        جعبه ایینه