۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی سمنان:

برگزاری مانور ایمنی در معدن طزره دامغان/ ۳۰۰ کارگر مشارکت کردند

برگزاری مانور ایمنی در معدن طزره دامغان/ ۳۰۰ کارگر مشارکت کردند

دامغان- مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان سمنان از برگزاری مانور ایمنی در عمق ۲۰۰ متری معدن طزره دامغان خبر داد و گفت: در این مانور ۳۰۰ کارگر مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر کاشانی عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از معدن طزره دامغان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شش جان باخته معدن طزره دامغان بابیان اینکه برای جلوگیری از این گونه پیشامدها می‌بایست آمادگی و توان کارگران و نیروهای امدادی و خدماتی افزایش یابد، ابراز داشت: در همین راستا امروز پنج شنبه برگزاری یک مانور ایمنی در معدن زغال‌سنگ البرز شرقی دامغان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانور در عمق ۲۰۰ متری زمین به اجرا درآمد، افزود: هدف از برگزاری این مانور آمادگی نیروهای امدادی برای کمک به حادثه دیدگان و البته ارتقای سطح ایمنی معادن است.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه کار در محیط‌هایی نظیر معادن و عمق زمین همواره با مخاطرات زیادی همراه است، ابراز داشت: همین موضوع دلیل عمده و مهمی در برگزاری هر چه بیشتر این گونه مانورها است.

کاشانی با بیان اینکه ۳۰۰ کارگر در این مانور مشارکت داشتند، تصریح کرد: از محاسن این مانور به این موضوع می‌توان اشاره داشت که این تعداد کارگر توان و آمادگی خود را مورد سنجش قرار دادند.

وی افزود: مانور ایمنی در کار حوزه معدن زغال‌سنگ طزره دامغان این نکته را به همه دست اندرکاران حوزه می‌آموزد که چگونه ایمنی را ارتقا داد و ضمن آن در مواقع بحران بتوان در کوتاه‌ترین زمان به کمک آسیب دیدگان شتافت.

کد خبر 5897903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha