۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷

مدیر روابط‌عمومی دادگستری لرستان:

حکم اوباش حمله‌کننده به نیروهای اورژانس لرستان صادر شد+تصویر حکم

حکم اوباش حمله‌کننده به نیروهای اورژانس لرستان صادر شد+تصویر حکم

خرم‌آباد - مدیر روابط‌عمومی دادگستری لرستان از صدور حکم برای اوباش حمله‌کننده به نیروها و آمبولانس اورژانس این استان خبر داد.

‌حجت‌الاسلام علی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: احکام اراذل و اوباشی که به نیروهای اورژانس خرم‌آباد حمله کرده بودند از سوی شعبه چهارم اجرای احکام کیفری شهرستان خرم‌آباد اجرا شد.

وی گفت: برای متهم ردیف اول اقامت اجباری در شهرستان «سرباز» استان سیستان و بلوچستان به مدت یک سال و شش ماه، ۱۰ سال حبس تعزیری درجه چهار، ۸۰ ضربه شلاق حدی و.... برای متهمین ردیف‌های دوم تا چهارم نیز احکامی از جمله دو سال حبس تعزیری درجه شش، ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و… در نظر گرفته شده است.

بنابراین گزارش، در تاریخ ۲۶ خردادماه امسال، حوالی ساعت ۲۳ شب گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان «ارم» (گلدشت شرقی) اعزام شد.

پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و پنج تا شش نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

یک نفر از اراذل‌واوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به‌موقع پلیس روبه‌رو شده و دو نفر از اوباش را دستگیر کردند.

تصویر حکم این متهمان به شرح زیر است:

کد خبر 5901233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha