۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۸

فدراسیون فوتبال:

امکان برآورده‌ شدن خواسته ناظر بازی برای مدیرعامل سپاهان نبود

امکان برآورده‌ شدن خواسته ناظر بازی برای مدیرعامل سپاهان نبود

فدارسیون فوتبال ایران نسبت به اتفاقات منجر به لغو دیدار سپاهان و الاتحاد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهز، امیرمهدی علوی درباره لغو دیدار سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان گفت: باشگاه سپاهان ایران به روایت تمامی شاهدان عینی کمال همکاری و میزبانی شایسته را از کاروان الاتحاد، سفیر محترم عربستان، هیأت همراه و کلیه افراد و مدعوین انجام داد و هیچگونه گزارش منفی در این باره صورت نگرفته است.

وی افزود: بدیهی است که ورزشگاه نقش جهان یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین ورزشگاه‌های کشور و حتی آسیا است و، هیچگونه مبحثی که امنیت ورزشگاه را زیر سوال ببرد در روز قبل از مسابقه و روز بازی وجود نداشته است. این ورزشگاه مورد تأیید همه باشگاه‌هایی که قبلاً در این ورزشگاه بازی کرده اند بوده است و هیچ گونه تغییری برای میزبانی از دو سال قبل صورت نگرفته است.

علوی خاطرنشان کرد: در همین حال، ناظر بازی درخواستی از باشگاه میزبان داشت که انجام آن همانطور که مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد برای این باشگاه عملیاتی نبود.

کد خبر 5902110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اصفهانی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      0 0
      الإتحاد با صدور بیانیه‌ای از درخواست ناظر بازی تشکر کرد. این‌ها نفوذ کاملی دارند و باید شانس بیاوریم که بازی 3 بر هیچ به نفع الإتحاد اعلام نشه. اما احتمال قوی، این بازی در قطر تکرار خواهد شد. این تصور که سپاهان بتواند بازی را 3 بر هیچ کند، خواب و خیال است. این جا، آسیاست، نه اروپا! حق با پولدار است.
    • آزاد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      2 5
      نه مسئولین سیاسی و نه مسئولین ورزشی با مردم شفاف نیستند واین یکی از دلایل اصلی عدم پیشرفت مملکت ما است
    • رضا IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      1 0
      یعنی وجود یک تندیس بحث امنیتی است؟ حداقل شما مراقب کلامتان باشید که خدایی نکرده حرمت سردار را نشکنید.
    • ربیعی DE ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      0 0
      طبق اطلاعات واصله ،باشگاه الاتحاد متعلق به خانواده شاهزادگان مخالف سرسخت بن سلمان میباشد واین تعداد شاهزادگان مخاف برقراری رابطه حسنه ودوستانه دیپلماتیک با ایران هستند ،لذا ازاین برخورد قهر آمیز درمورد شهید سلیمانی، برخورد کینه توزانه با بن سلمان بوده است .این نتیجه عملکرد تبلیغات مسموم شبکه های سعو