۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵

به مناسبت هفته وحدت انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت در خاش

تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت در خاش

خاش- در راستای گرامیتداشت هفته وحدت و با حضور مسئولان محلی، از ۱۵ خانواده شهید اهل‌سنت شهرستان خاش دلجویی و با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار صبح امروز در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهدای خاش که با حضور مسئولان محلی انجام شد، به خبرنگار ما، گفت: خانواده شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند این نظام و میهن، حق زیادی بر گردن ما دارند، بنابراین رسیدگی به نیازهای این قشر در اولویت کاری مسئولان قرار داشته و خواهد داشت.

وی ادامه داد: هفته وحدت، فرصتی مناسب برای دیدار و دلجویی با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و نیاز است، بیش از پیش به آنان توجه شود.

وی تصریح کرد: شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب اسلامی با وحدت رویه، اخوت و برادری توانسته‌اند برای اسلام و میهن عزت و افتخار کسب کنند، بنابراین تداوم راه خونبار شهیدان به استحکام و پایداری اسلام و انقلاب قوت می بخشد.

وحدت در ایران اسلامی یک ویژگی و شاخصه و الگویی برتر از انسجام ملی و همبستگی ملت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم به خبرنگار مهر، گفت: وحدت در ایران اسلامی یک ویژگی و شاخصه و الگویی برتر از انسجام ملی و همبستگی ملت و مسئولان بوده و خداوند را شاکریم در ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد تقویت پایه‌های وحدت در کشورمان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک افزود: برپایی کنفرانس بین المللی وحدت و حضور مقتدرانه ایران در مناسبات جهانی و منطقه‌ای از این امر حمایت دارد که ایران اسلامی نماد برتر وحدت در میان مسلمانان بوده همچنان در معادلات مختلف نقش آفرینی مؤثری دارد.

کد خبر 5902384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha