۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۵

راهبر شمال‌غرب بنیاد علوی:

پروژه‌های بنیاد علوی تحت نفوذ هیچ فرد خاصی صورت نمی‌گیرد

پروژه‌های بنیاد علوی تحت نفوذ هیچ فرد خاصی صورت نمی‌گیرد

مشگین‌شهر- راهبر پیشرفت منطقه ای شمال‌غرب بنیاد علوی گفت: فعالیت‌های بنیاد علوی در سراسر کشور فارغ از هرگونه حزب خاص بوده و تحت نفوذ هیچ شخص خاصی اتفاق نمی‌افتد.

سجاد مردانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد علوی فارغ از هرگونه فعالیت سیاسی است، اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های بنیاد جهت‌گیری سیاسی نداریم و هیچیک از پروژه‌ها تحت نفوذ فرد خاصی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به گذشت یکسال از انتخاب مشگین‌شهر به عنوان منطقه ویژه اجرای پروژه‌های بنیاد علوی افزود: در بسترها و قالب‌های مختلفی در روستاهای مشگین‌شهر خدمات ارائه کرده‌ایم و این ارائه خدمات تا پایان امسال ادامه دارد.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای شمال‌غرب بنیاد علوی با بیان اینکه بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله مهمترین بحث‌های درگیر روستاها بود، ادامه داد: بنیاد علوی با همکاری دهیاری‌ها تاکنون ۱۴ سری تجهیزات پارک در ۱۴ روستای منتخب در راستای سرگرمی کودکان و نوجوانان با ارزش هر ست بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نصب کرده است.

مردانه بیان کرد: این طرح‌ها در روستاهایی که محرومیت زیادی داشتند اجرایی شده است و لازم به ذکر است که خدمات بنیاد علوی و مستضعفان شامل دهک‌های ۱ تا ۴ می‌شود.

وی در رابطه با ساخت مسکن محرومین ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۷۰ واحد مسکونی در بحث تفاهم‌نامه ۲۰ هزار واحدی با بنیاد مسکن و ۸۰ واحد هم طبق تفاهم‌نامه بهزیستی و کمیته امداد با همکاری بنیاد علوی اجرا شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای شمال‌غرب بنیاد علوی بیان کرد: در رابطه با چهره روستاها همچنان طرح هادی در برخی روستاها اجرا نشده است که به پیشنهاد مسئولین در دو بخش ارشق و مرادلو ۴ روستا با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی انتخاب شده‌اند.

مردانه همچنین خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده است بنیاد اجرای سنگ فرش و طرح هادی روستایی را در ۲۰ روستای دیگر انجام دهد.

جاده ارشق به کنگرلو آسفالت می‌شود

وی با بیان اینکه آسفالت جاده ارشق به سمت کنگرلو یکی از معضلات اساسی مردم منطقه بوده است، افزود: به صورت مشارکتی با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان روکش آسفالت این مسیر توسط بنیاد علوی انجام خواهد شد که تأمین اعتبار شده و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای شمال‌غرب بنیاد علوی تصریح کرد: در بحث مدارس و مساجد ۶ یا ۷ مدرسه تعمیر و تجهیزش اجرا شده است، در شهر رضی دیوارکشی مدرسه را به همت بنیاد علوی انجام شده و برای افزایش مدرسه در حال مذاکره هستیم.

مردانه خاطرنشان کرد: همچنین برای مفروش کردن فرش مساجد و مصلی در رضی و لاهرود به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

در ارائه خدمات محدودیت نداریم

وی با بیان اینکه در ارائه خدمات محدودیتی نداریم، خاطرنشان کرد: در بحث مبلمان شهری با پیشنهاد فرماندار و شهردار به بخش مرادلو و قصابه تا سقف ۲ میلیارد تومان تجهیزاتی مثل روشنایی، نیمکت، سطل آشغال، گلدان فضای شهری خریداری و ارسال شده است.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای شمال‌غرب بنیاد علوی با بیان اینکه یکی از شهرستان مشکین شهر بحث آب هست، ادامه داد: در بحث سیل چند دهنه پل آسیب دیده بود که ۳۰ باکس بتنی تهیه شده و برای ترمیم پل‌های شهرستان ارسال می‌شود تا در شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.

مردانه با بیان اینکه سالن وزنه‌برداری با اعتبار یک میلیارد تومان تعمیر و تجهیز شده است، افزود: سه زمین چمن مصنوعی آماده ارسال داریم که اگر زیرسازی بشود با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان در «مشیران» بخش «مرادلو»، «کوجنق» و «مشگین‌شهر» به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 5902879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha