۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد؛

کشف ۶۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در دماوند/سرقت ۴ درصد کاهش یافته

کشف ۶۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در دماوند/سرقت ۴ درصد کاهش یافته

دماوند- فرمانده انتظامی دماوند از کشف ۶۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک ماه اخیر در این شهرستان خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در دماوند سرقت چهار درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین فاضلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند که به مناسبت هفته ناجا انجام شد اظهار داشت: با تدابیر فرماندهی محترم انتظامی کل کشور در سال جاری هفته فراجا با شعار «شهروند قانون مدار؛ پلیس خدمتگزار» نامگذاری شد.

وی افزود: پلیس رکن رکین امنیت کشور است و امنیت و زیرساخت توسعه و پیشرفت کشور، در نبود امنیت امکان هیچ فعالیت اقتصادی سیاسی و اجتماعی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: افتخار می‌کنیم بزرگترین وظیفه پلیس دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و افتخار می‌کنیم که باب شهادت در فراجا همچنان باز است و بیش از ۱۳ هزار شهید در عرصه نظم و امنیت در سال‌های گذشته و همچنین ۵۲ شهید در سال جاری نشانگر این موضوع است.

فاضلی گفت: مراقب باشیم امروز دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی و پیچیده و شناختی در صدد تغییر محاسبات ذهنی مسئولان و مردم است. وی بیان کرد: جریان تحریف با تمام قوا برای ناامید کردن مردم مخصوصاً جوانان و سیاه نمایی و جانمایی ارزش و منکر به میدان آمده است که در این رابطه بصیرت و هوشیاری همگان را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به آمار عملکرد ۶ ماه ماهه فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند، گفت: طی ماهه اخیر در شهرستان دماوند انواع مواد مخدر حدود ۶۷۰ کیلوگرم کشف شد که در مقایسه با ۶ ماهه سال گذشته ۶۷ افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ۲۸۹ نفر خرده فروشان و معتاد در شهرستان دماوند دستگیر شده‌اند که ۸ درصد افزایش آمار دستگیری نسبت به سال گذشته می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره میزان کالاهای قاچاق گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری به ارزش ۳۹ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است که افزایش سه برابری یا ۱۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

فاضلی بیان کرد: طی ۶ ماهه نسبت به سال گذشته میزان جرایم سرقت چهار درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و در زمینه کشف سرقت و اموال مسروقه ۹۶ درصد افزایش داشته‌ایم که طبق آمار ۶۸ درصد در دستگیری سارقین و مال خران افزایش داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: میزان تصادفات فوتی ۱۵ درصد کاهش و جرحی ۷ کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان کرد: پنج هزار و ۸۰۰ جلد گواهینامه و چهار و ۲۰۰ جلد گذرنامه صادر شده است‌. فاضلی میزان کل مأموریت‌های ۱۱۰ در ۶ ماهه سال جاری را ۲۹ هزار ۵۶۸ مورد، تشکیل پرونده قضائی ۷ هزار و ۶۴۸ مورد پرونده، کشف کلاهبرداری در فضای ۶۸ فقره پرونده عنوان کرد.

کد خبر 5904084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha