۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

پیام تبریک معاون اول قوه قضاییه به نیروهای فراجا

پیام تبریک معاون اول قوه قضاییه به نیروهای فراجا

معاون اول قوه قضاییه با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت به ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت به ویژه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره یادآور شجاعت، دلاوری و ایثارگری مجاهدانی است که در میدان مقدس حفظ نظم و امنیت کشور، شبانه روزی جهاد می‌کنند.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای ادای احترام به مقام والای شهدای فراجا و قدرشناسی از خدمات فرماندهان و تمامی کارکنان این نهاد انقلابی و مقدس است. امیدواریم در پرتو دعای حضرت، ولی عصر (ع) و فرماندهی بی نظیر نایب بر حق آن حضرت، شاهد موفقیت روز افزون فراجا در کلیه سطوح باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظ امنیت ملت و مرز و بوم ایران اسلامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان افسران، درجه داران، کارکنان و سربازان نیروی انتظامی ابراز داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزند برومند اسلام و ایران را مسئلت دارم.

کد خبر 5904724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha