۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۰

۷ مسابقه و فقط ۳ گل زده؛

آماری که علیه مس رفسنجان شد/ پاس‌های پرتعداد برای شکست خوردن!

آماری که علیه مس رفسنجان شد/ پاس‌های پرتعداد برای شکست خوردن!

بازیکنان تیم مس رفسنجان در شرایطی که مقابل استقلال پاسکاری مداوم خوبی داشتند نتیجه را به آبی های پایتخت واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر مقابل استقلال قرار گرفت و نتیجه این بازی را با گل به خودی مدافع به آبی پوشان پایتخت واگذار کرد.بعد از این بازی باشگاه مس رفسنجان موضوعی را مطرح کرده است که این تیم در نیمه دوم مقابل استقلال ۴۴ پاس مداوم داشته است.

پاسکاری برای تیمی که از حریف خود پیش است اتفاق مثبتی به شمار می رود چرا که می‌تواند حفظ توپ کند و روند بازی را به سود خود پیش ببرد. اما زمانی که یک تیم عقب باشد پاس های پرتعدادی که به ثمر ننشیند عملا بازی کردن برای حریف و تیشه به ریشه خود زدن است.

تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی ادعا می‌کند تعداد پاسکاری‌های آنها آمار جالبی را در لیگ برتر تا به امروز رسانده است که فوتبال روز دنیا چیز دیگری می‌گوید. پاسکاری‌های یک تیم فوتبال زمانی به بار می‌نشیند که توپ از خط دروازه حریف رد شود. تیم فوتبال مسی‌ها که از ابتدای فصل تنها یک پیروزی و یک تساوی را داشته است و تنها ۳ گل را توانسته درون دروازه حریفان جای دهد.

در واقع پاس کاری‌های مداوم همیشه ملاک برتری یک تیم فوتبال نیست و تنها این نتیجه است که در پایان بازی حرف می‌زند. اینکه یک تیم تنها ۳ گل را در ۷ هفته به ثبت رسانده باشد بیان گر همه چیز است.

اگر بخواهیم یک مقایسه ساده در این خصوص داشته باشیم می‌توانیم به ظهور این نوع فوتبال در بارسلونا اشاره کنیم که پپ گواردیولا سرمربی کنونی وقت بارسلونا این تاکتیک را در تیم آبی اناری‌ها نهادینه کرد تا جایی که لقب تیکی تاکا را به شاگردان گواردیولا در بارسا دادند اما فرق آن در این است که تاکتیک پاس کاری مداوم در بارسلونا و رسیدن به گل تمام تیم‌های باشگاهی حال حاضر جهان را دچار مشکل کرده بود.

کد خبر 5906865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha