۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱

رئیس کمیته امداد بیارجمند:

۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بیارجمند توزیع شد

۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بیارجمند توزیع شد

شاهرود- رئیس کمیته امداد بیارجمند از توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و کفش بین دانش آموزان نیازمند خارتوران خبر داد و گفت: محل تامین این اقلام، کمک خیران در جشن عاطفه ها بوده است.

جواد عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کفش بین دانش آموزان نیازمندان منطقه خارتوران و بی ارجمند توزیع شد، ابراز کرد: تلاش شد که این اقلام از اجناس با کیفیت و مرغوب تهیه و توزیع شود.

وی ضمن بیان اینکه کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال جاری شایان تقدیر است، افزود: محل تأمین این اقلام از همین محل کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها و همراهی نهاد پیشرفت و آبادانی بوده است.

رئیس کمیته امداد بیارجمند با بیان اینکه علاوه بر مددجویان اقشار نیازمند این منطقه نیز از این کمک‌ها بهره مند شدند، ابراز کرد: از این تعداد ۳۰۸ بسته مختص به مددجویان بوده است.

عسکری بابیان اینکه هزینه تقریبی این اقلام ۱۷ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: حضور پر شور خیران و نیکوکاران می‌تواند شرایط بهتری را برای نیازمندان فراهم کند بنابراین عموم مردم را به تأمین نیازهای دانش آموزان محروم دعوت می‌کنیم.

وی افزود: نیکوکاران و خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد بی ارجمند حمایت یک یا چند دانش‌آموز را عهده دار شوند و آینده بهتری برای این دانش آموزان بسازند.

کد خبر 5907626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha