۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

بخشدار ویژه خارگ خبر داد؛

آماده باش مدیریت بحران جزیره خارگ در فصل پاییز

آماده باش مدیریت بحران جزیره خارگ در فصل پاییز

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: باید برای مقابله با بحران‌های احتمالی در بخش ویژه خارگ، پیشگیری به موقع انجام شود و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نیز در این زمینه به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌های احتمالی را داشته باشند. موضوع آموزش و فرهنگ سازی لازم در جامعه برای آگاهی دادن به مردم را امری بسیار ضروری و لازم است.

وی افزود: ضروری است اقدامات لازم جهت فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از وقوع بحران در سطح جامعه و بین عموم مردم، مدارس، و… با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام شود و نقاط قوت و ضعف در خصوص پیشگیری از بحران‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: باید برای مقابله با بحران‌های احتمالی در بخش ویژه خارگ، پیشگیری به موقع انجام شود و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نیز در این زمینه به یکدیگر کمک کنند.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به شروع فصل پاییز و زمستان پیش بینی‌های لازم مانند لایروبی کانال‌های دفع آب، هرس درختان و فضای سبز سطح جزیره، دفع نخاله‌ها و موارد دیگر مدنظر دستگاه‌ها قرار گیرد تا با آمادگی کامل و انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث فصلی جلوگیری کنیم، این اقدامات باید انجام شود و نحوه انجام کار از سوی مدیریت بحران رصد می‌شود.

کد خبر 5907862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha