۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

بازیگر سینما و تلویزیون:

باید در حوزه کودکان کارشناسی شده کار کنیم

باید در حوزه کودکان کارشناسی شده کار کنیم

اصفهان - بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بچه‌ها از بزرگ‌ترها باهوش‌تر هستند و فیلم‌ها را با دقت خاصی تماشا می‌کنند، بنابراین باید در حوزه کودکان کارشناسی شده کار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فیلی در حاشیه جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار خود در تلویزیون را با فعالیت در حوزه کودک شروع کردم، ابتدا در ۲ سریال مربوط به کودکان گرداننده و گوینده بودم که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

وی با بیان اینکه کار برای کودکان سخت است، افزود: بچه‌ها از بزرگ‌ترها باهوش‌تر هستند و فیلم‌ها را با دقت خاصی تماشا می‌کنند. بنابراین باید در حوزه کودکان کارشناسی شده کار کنیم.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: اصفهان در حوزه فیلم کودک و نوجوان پیشقدم است و بیش از ۲۰ سال سابقه میزبانی از این رویداد را دارد، بنده نیز امسال با فیلم استعداد من در این جشنواره حضور دارم.

فیلی ادامه داد: سینمای کودک و نوجوان ما به کارگردان‌هایی مانند حمید عبداللهی که سازنده این فیلم است بیشتر نیاز دارد. او با دقت تمام پلان می‌گرفت و کنترل خوبی روی بازیگران کودک داشت و با حوصله زیاد این کار را تولید کرد که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: اصفهان شهر دوم من است، چون سال‌ها اینجا زندگی کردم و فیلم‌های زیادی را در این شهر بازی کردم، به همین علت تعلق خاطر خاصی به این شهر دارم.

بازیگر سینما و تلویزیون ابراز داشت: امیدوارم سی و ششمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حالی برگزار شود که زاینده رود زنده باشد و ما صدای جاری بودن آن را بشنویم. مسئولان باید تلاش کنند تا این یادگار برای مردم باقی بماند.

کد خبر 5908867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha