۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

بادامچیان در اجلاس حزب موتلفه:

مجلس دوازدهم باید متفاوت از مجالس قبلی باشد

مجلس دوازدهم باید متفاوت از مجالس قبلی باشد

دبیرکل حزب موتلفه گفت: نمایندگان باید تحول را ایجاد کنند، لذا نباید مجلس دوازدهم تکرار مجالس گام اول باشد و باید متفاوت از مجالس گذشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری و گردهمایی انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی با موضوع انتخابات مجلس دوازدهم و با شعار مجلس تحولی و تکاملی صبح امروز پنج شنبه (۲۰ مهر ۱۴۰۲) در مؤسسه فرهنگی شهدای موتلفه تهران گفت: حزب موتلفه در عرصه‌های بین المللی و جهانی از جمله موضوع بریکس و چین فعالیت‌های بزرگ و مهمی را برای کشور انجام داده است.

وی ضمن تبریک عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی، تاکید کرد: این عملیات حرکت بسیار ارزشمندی است و برای شهدا آن علو درجات و برای مجاهدان آن موفقیت را مسئلت داریم.

وی بیان داشت: این تغییر حرکت مقاومت از حالت تدافعی به تهاجمی است و این حرکت در عرصه سیاست، امور امنیتی اجتماعی و روابط بین کشورها و …اثر دارد.

بادامچیان گفت: رژیم صهیونیستی و سازمانی اطلاعاتی و حامیان غربی آنها غافلگیر شدند و این چیز ساده ای نیست که اتفاق افتاده است.

وی‌افزود: این عملیات یک قله رفیع در پیروزی‌های جبهه اسلامی است و تلفات هزار و چند صد نفری ظرف دو روز شوخی نیست که اتفاق افتاده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: این باعث می‌شود نگاه جدیدی پدید آید و مجموعه صهیونیستی در حال فرو ریختن قرار گیرد.

وی گفت: این نشان می‌دهد مجموعه صهیونیست‌ها پوسیده شده و در حال فروپاشی است. نسل جدید در رژیم صهیونیستی ارض موعود را نمی‌خواهد و علیه نتانیاهو و دولت تظاهرات می‌کنند.

بادامچیان اظهار داشت: ما در مرحله حساسی از گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و نیاز به تکامل در تمام ابعاد داریم یعنی باید حرکت کنیم و گام دوم را محقق کنیم و اساس این تحقق هم رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اگر قرار است کاری کنیم، نیاز به تحول داریم. رهبر معظم انقلاب در آغاز امسال بحث تحول را باز فرمودند و چند سال است در خصوص تحول صحبت می‌کنند و امسال جدی تر از همیشه این بحث را داریم و باید به دنبال آن باشیم.

دبیر کل حزب موتلفه با بیان آنکه نهضت اسلامی با نظر امام تأسیس شده و به صحنه آمده و در تمام فتنه‌ها با دشمنان مقابله کرده و شهید داده است، گفت: ما باید تحول را پیگیری کنیم که در وهله اول تحول فرهنگی است که من خود سه کتاب در این باره نوشتم. البته در مسئله بخش روابط بین الملل برنامه‌های جدی نیز داریم که پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در خصوص انتخابات بر اساس بیانات رهبری شعارمان تشکیل مجلس تحولی و تکاملی است.

بادامچیان اذعان داشت: در جنبه دستوری رهبری دستور تحول دادند و در جنبه مردمی نمایندگان باید تحول را ایجاد کنند، لذا نباید مجلس دوازدهم تکرار مجالس گام اول باشد و باید متفاوت از مجالس گذشته باشد.

وی ادامه داد: نماینده باید بتواند تحول ایجاد کند و تحول گرا باشد و در این دوره هم شش سیاست داریم و بحث ما تعامل با همه است.

دبیرکل حزب موتلفه متذکر شد: چیزی که الان اهمیت دارد، جامعه ارزشی ما است و ما یک جامعه تحول یافته و سالمی، به دور از فساد می‌خواهیم و ما به یک فهرست تحول آفرینی نیاز داریم، حالا از هر حزبی که باشد اهمیتی ندارد.

بادامچیان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برای انتخابات مجلس باید بررسی کنیم کدام افراد اهل تکامل و تحول هستند و بر اساس بیانیه گام دوم رهبری می‌توانند به مجلس بروند.

وی افزود: نمایندگان در بخش نظارت مجلس باید انقلابی عمل کنند، چون سازش و رفاقت نداریم. در گام اول گذشت زیادی کردیم و این دوره می‌خواهیم بگوییم به همه احترام می‌گذاریم، اما کار را به سهم خواهی نخواهیم گذاشت.

بادامچیان تاکید کرد: از میان صالحان باید شایسته‌ترین ها را انتخاب کنیم تا از میان اصلح و ارجح و شایستگان برتر، ۲۹۰ نماینده مجلس انتخاب شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اذعان داشت: نماینده باید بداند نظارت مجلس چه فرقی با سایر دستگاه‌ها دارد. همچنین او باید بداند تنقیح قوانین و امر قانون‌گذاری چیست؟ نماینده باید بداند هم نماینده حوزه انتخابیه خود و هم نماینده میلیون‌ها ایرانی و جهان اسلام است.

کد خبر 5909559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha