۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین انجام می شود؛

قزوین در قاب تلویزیونی برنامه همسفر شبکه مستند سیما

 قزوین در قاب تلویزیونی برنامه همسفر شبکه مستند سیما

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری قزوین برنامه همسفر شبکه مستند سیما به ظرفیت‌های این استان خواهد پرداخت.

محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه تلویزیونی همسفر شبکه مستند سیما با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی، کشاورزی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای استان در حال تهیه، تولید و پخش است.

وی افزود: برنامه مذکور با هماهنگی استانی و در راستای معرفی ظرفیت توسعه‌ای، رقابتی و برندینگ شهرهای استان در سطح ملی دنبال می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، تمام شهرهای استان طبق برنامه زمانبندی شده در این برنامه معرفی می‌شوند، امیدواریم با ساخت این برنامه شاهد معرفی هرچه بهتر شهرهای استان در سطح ملی باشیم.

وی اظهار کرد: تاکنون معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی بویین زهرا و سگزآباد شامل معرفی ظرفیت‌های کشاورزی، دامداری، گلخانه‌ای، جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و فرهنگی از این شبکه پخش شده است، همچنین معرفی سایر شهرها در دستور کار قرار دارد

گفتنی است این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۰۰ عصر و یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۰۵:۰۰ صبح و ۱۳:۳۰ بعد از ظهر از شبکه مستند پخش می‌شود.

کد خبر 5909916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha