۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

معاون رئیس جمهور:

بازگشت کارخانه مخابرات راه دور ایران به مدار تولید

بازگشت کارخانه مخابرات راه دور ایران به مدار تولید

شیراز-معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مسئله اصلی، مالکیت کارخانه صنایع مخابرات راه دور است،گفت: با همکاری ۴ مجموعه، کنسرسیومی تشکیل و پس از خرید کارخانه، مالکیت مجموعه را به عهده می گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری در حاشیه بازدید از کارخانه آی‌تی‌آی (صنایع مخابرات راه دور ایران) شیراز بیان کرد: با پیگیری مجدانه رئیس جمهور و استاندار فارس و حمایت جدی دستگاه قضائی، مقدمات فعال شدن کامل کارخانه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه مسئله اصلی، مالکیت این مجموعه است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده، مقرر شد با همکاری ۴ مجموعه کنسرسیومی تشکیل و پس از خرید کارخانه، مالکیت مجموعه را به عهده بگیرند.

منصوری تصریح کرد: این مجموعه در یکی از نقاط خوب کلانشهر شیراز مستقر است و در فاز اول تا سقف ۶۰۰ نفر و تا پایان سال آینده ظرفیت ایجاد اشتغال ۲۰۰۰ نفر به صورت مستقیم را دارد.

وی اعلام کرد: تفاهم‌نامه مالکیت این کارخانه امروز با حضور رئیس جمهور منعقد خواهد شد و با جدیت و قوت کار دنبال خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نهضت احیای واحدهای غیر فعال و نیمه فعال از اولویت‌های کاری دولت است.

منصوری تصریح کرد: معتقدیم به جای از صفر کار کردن، باید سرمایه‌های معطل مانده را با ارائه تسهیلات، خدمات بیمه‌ای و رفع موانع تولید فعال کنیم.

کد خبر 5910592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha