۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳

رئیس هیئت ورزش‌‎‌های ناشنوایان اردبیل خبر داد؛

دعوت ۸ دونده ناشنوای اردبیلی به اردوی تیم ملی

دعوت ۸ دونده ناشنوای اردبیلی به اردوی تیم ملی

اردبیل-رئیس هیئت ورزش‌‎‌های ناشنوایان استان اردبیل گفت: ۸ دونده ناشنوای اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که این مسابقات از فردا در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قادر تیموری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی به مدت ۸ روز در تهران اظهار کرد: این اردو ویژه آقایان و بانوان کشور جهت شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی ناشنوایان آسیا از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در تهران آغاز و تا ۳۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی از دعوت ۸ دونده ناشنوای اردبیلی به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این ورزشکاران جهت شرکت در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی آقایان و بانوان کشور ویژه اولین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی ناشنوایان آسیا راهی تهران شدند.

رئیس هیئت ورزش‌‎‌های ناشنوایان استان اردبیل بیان کرد: علی قهرمانی، یزدان اسلامی، یاشار وقار، حسین صداقت و سهیل همتی، فاطمه صادقی، مریم عبدی فر و سیما عبداللهی اعضای دعوت شده استان اردبیل به اردوی تیم ملی هستند.

تیموری به دعوت سمیه ابراهیمی از استان اردبیل به عنوان مربی به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی بانوان کشور نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسابقات دو و میدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آذر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5911470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha