۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

دوشنبه در تالار وحدت؛

اختتامیه سومین جایزه شهید اندرزگو برگزار می شود

اختتامیه سومین جایزه شهید اندرزگو برگزار می شود

آیین پایانی سومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو دوشنبه اول آبان در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین پایانی سومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو دوشنبه یکم آبان ساعت ۱۸:۳۰ با حضور مسئولان فرهنگی، نویسندگان و نامزدهای این دوره از جایزه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

جایزه مردمی و ادبی شهید سیدعلی اندرزگو با همراهی ناشران، نویسندگان و پژوهشگران متعهد و دلبسته به انقلاب اسلامی توانست خلأ وجود یک جایزه مردمی، هدفمند و راهبردی برای تقدیر از کتاب‌های تولید شده در بیان و روشنگری حقایق دوران رژیم پهلوی را در دو دوره گذشته تا حدی برطرف کند. جایزه‌ای که علاوه بر تقدیر از مؤلفان و ناشران منجر به شکل‌گیری یک جریان‌سازی تولیدی برای مقابله با تحریف و تطهیر تاریخ رژیم پهلوی‌ها شود.

اینک در دهه پنجم انقلاب اسلامی و گام دوم این انقلاب شکوهمند، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری سایر تشکل‌های فرهنگی و مراکز انقلابی مرتبط با کتاب و محتوا، سومین دوره جایزه مردمی و ادبی شهید سیدعلی اندرزگو را برگزار می‌کند.

رویکرد این جایزه بیان و روشنگری حقایق درباره دوره منحوس پهلوی‌هاست و اینک قرار است پس از گذشت دو دوره از این جایزه، سومین دوره آن با آرمان برجسته‌نمایی و تقدیر از کتاب‌ها و آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها توسط مراکز و تشکل‌های فرهنگی و ادبی برگزار شود.

کد خبر 5915932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha