۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۷

استاد حوزه و دانشگاه:

آزادی خواهان عالم کشتار کودکان فلسطین را تحمل نمی‌کنند

آزادی خواهان عالم کشتار کودکان فلسطین را تحمل نمی‌کنند

قم- استاد حوزه و دانشگاه گفت:امروز مسلمانان و آزادی خواهان و با شرفان عالم نمی‌توانند کشتار کودکان و زنان را در فلسطین تحمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ شباب المقاومه که با حضور جوانان بیش از ۱۰۰ ملیت جهان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد اظهار داشت: یهودیان بدترین دشمنان بشریت و اسلام هستند و با شعارهای حقوق بشری نمی توان صهیونیست را از بین برد.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها ولیده نامشروع شعارهای حقوق بشری هستند افزود: با دین می توان دین باطل را از بین برد و امروز بیش از صد ملیت از دنیا در قم حضور یافتند که علیه صهیونیست ها اعلام آماده مقابله کنند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دین می تواند صهیونیست ها را از بین ببرد و مکاتب امانیستی چنین قدرتی را ندارند و کسانی که شعار ظاهری آزادی را می دهند سبب ایجاد رژیم جعلی اسراییل شدند.

پناهیان با بیان اینکه آموزش های دینی عالمان نباید به صورت مفاهیم موهونی مثل بی خدایی منحرف شود افزود: ما در برابر خود با مشکلی به نام دین انحرافی یافته مواجه هستیم که بر مسیحیان و یهودیان عالم سلطه دارند و بخش زیادی از اقتصاد و سیاست در دست آنان است.

وی ادامه داد: مشکل امروز بی خدایی نیست بلکه خداپرستان دروغین هستند که به نام یهودیان صهیونیست خود را نسبت به سایر اقوام برتر می دانند.

وی با بیان اینکه در میان مسیحیان کسانی هستند که در برابر استکبار قرار دارند ادامه داد: امروز این راهبرد بزرگ مسلمین است که مسیحیان جهان را بیدار کنند و در کنار مسلمانان علیه یهود صهیونیست فریاد بر آوردند.

وی ادامه داد: حساب مسیحیان عالم از دولتمردان آنان جدا است و این مردم نیز علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار می دهند.

وی تصریح کرد: دوران بهود صهیونیست به سر آمده است و امروز باید شعار مختار را سر دهیم که ای کسی که به تو توانایی پیروزی داده است دشمنان را بکش.

پناهیان بیان داشت: به جوانان حماسه ساز غزه می گوییم که در برابر رژیم اشغالگر قدس همچنان ایستادگی کنید و امروز حماس ضربه ای جدی نخورده است.

وی اضافه کرد: ما امروز شعاری بالاتر از اینکه از شهادت نمی ترسیم داریم و آن این است که در معرض انتقام خون شهدا هستیم و امید است شعار مرگ بر اسراییل روزی به خاطره تبدیل شود.

حجت الاسلام پناهیان افزود: امروز جمجمه رژیم اشغالگر قدس ترک برداشته است و باید با فریاد رسا به جوانان غزه بگوییم که زمانی خواهد رسید که اسراییل از صفحه روزگار محو شده باشد و شاید این روزها شاهد آخرین شهدای فلسطینی باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم فلسطین باید خود را برای اداره فلسطین آماده کنند و این عملیات طوفان الاقصی آنقدر محرمانه بود که این خبر حتی به نیروهای دیگر در کرانه باختری هم نرسید.

وی ابراز داشت: امروز شاهد برپایی تظاهرات های خودجوش در تمامی شهرهای ایران و سایر کشورها هستیم که این شور و هیجان با همه احساسات انقلابی مناسبت های دیگر متفاوت بود و انتظار از مردم به پایان رسیده است.

حجت الاسلام پناهیان گفت: امروز مسلمانان و آزادی خواهان و با شرفان عالم نمی‌توانند کشتار کودکان و زنان را در فلسطین تحمل کنند و امیدواریم به زودی با ظهور امام زمان (عج) سایه شوم یهود صهیونیست از عالم برداشته شود.

کد خبر 5916534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha