۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ۲۱۶ زرهی زنجان:

پیروی از ولایت‌فقیه اصل اساسی برای ارتش است

پیروی از ولایت‌فقیه اصل اساسی برای ارتش است

زنجان-معاون هماهنگ‌کننده ارتش ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: پشتیبانی از مردم در سایه پیروی از فرامین ولایت‌فقیه دو اصل اساسی برای ارتش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی زنگنه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی همواره پشتیبان مردم بوده و این پشتیبانی امروز نیز با قوت‌تر از سال‌های گذشته تداوم دارد، اظهار کرد: پشتیبانی از مردم در سایه پیروی از فرامین ولایت‌فقیه دو اصل اساسی برای ارتش است.

وی با بیان اینکه برخورداری از روحیه معنوی در کنار پرداختن به مسائل دفاعی همواره از رویکردهای ارتش جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: وقایعی که امروز شاهد وقوع آن در غزه هستیم، برای هر انسانی آزاردهنده بوده و ارتش جمهوری اسلامی نیز آماده محاکمه این جنایتکاران بوده و برای رسیدن به این مهم لحظه‌شماری می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ۲۱۶ زرهی زنجان یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران را تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی این ارگان عنوان کرد و یادآور شد: تاریخ گواه این ماجرا است که ارتش در دوران انقلاب در کمترین زمان ممکن به انقلاب پیوست و مسیر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تسریع شود و بدون شک این همراهی به واسطه وجود زمینه‌های مذهبی در پیکره این نیرو بود.

زنگنه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم توجه به ظرفیت‌های نسل جوان، عنوان کرد: با توجه به آنچه که در قالب بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، در ارتش جمهوری اسلامی بستر مناسبی برای تربیت نیروهای جوان و نیز استفاده از این ظرفیت‌ها به واسطه اهتمام به این نسل در بیانیه گام دوم انقلاب فراهم شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ۲۱۶ زرهی زنجان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی فارغ از دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی، معلم و مروج استکبارستیزی نیز بوده است، خاطرنشان کرد: در کنار همه این مسائل، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نهادهای برتر قرآنی در کشور شناخته شده و به آن افتخار می‌کند.

کد خبر 5916842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha