۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

حاشیه‌های دیدار استقلال و هوادار تهران؛

گلایه بازیکنان از چمن آزادی/ «بلانکو» با لباس شخصی آمد

گلایه بازیکنان  از چمن آزادی/ «بلانکو» با لباس شخصی آمد

دیدار دو تیم استقلال و هوادار در حالی از ساعتی دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز می شود که بازیکنان دو تیم نسبت به چمن ورزشگاه و وضعیت نامرغوب آنها معترض هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و هوادار از هفته ششم لیگ برتر و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حاشیه‌های قبل از این دیدار را در زیر می‌خوانید:

*بانوان هوادار استقلال از ساعت‌ها قبل مقابل ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده تا بتوانند وارد ورزشگاه شده و تیم خود را تشویق کنند. بخشی از طبقه دوم ورزشگاه، جایگاه بانوان است اما آنها نسبت به اینکه چرا باید در طبقه دوم مستقر شوند گلایه داشتند.

*«گوستاو بلانکو» بازیکن استقلال با لباس شخصی همراه با سایر بازیکنان به ورزشگاه آمده است در حالیکه او قرار بود امروز مقابل هوادار به میدان برود.

*بازیکنان دو تیم استقلال و هوادار که برای بازدید چمن وارد زمین شده بودند نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه آزادی گلایه مند بودند. آنها اعتقاد دارند این چمن نه در شأن بازی‌های لیگ است و نه در شأن بزرگترین استادیوم ایران که تمام رویدادهای ملی هر سال در آن برگزار می‌شود.

*سیروس دین محمدی، محمود فکری، داریوش شجاعیان و بابک مرادی که سابقه حضور در استقلال و گلزنی برای این تیم را هم دارند، توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفتند. در این میان مرادی و شجاعیان به محض دیدن برخی از بازیکنان استقلال به سمت‌شان رفته و با آنها خوش و بش کردند.

*قرار است قبل از شروع دیدار یک دقیقه سکوت به دلیل شهادت کودکان غزه در ورزشگاه صورت بگیرد.

کد خبر 5916947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha