۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

پیام نیازمند: با چند مصدوم به ازبکستان آمده ایم

پیام نیازمند: با چند مصدوم به ازبکستان آمده ایم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان درآستانه دیدار با آلمالیق گفت: با چند بازیکن آسیب‌دیده به ازبکستان آمده ایم اما دنبال بهترین عملکرد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیش از دیدار با نماینده ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط خوبی فراهم است و بازیکنان کاملا آماده هستند تا بازی خوبی را با پیروزی سپری کنیم و با آمادگی ۱۰۰ درصدی پا به زمین می‌گذاریم.

دروازه بان سپاهان اصفهان قبل از بازی با آلمالیق ازبکستان تاکید کرد: شرایط روحی خوبی داریم. چند مصدوم داریم، اما نفرات جایگزین آماده هستند. با چند بازیکن آسیب‌دیده آمدیم، اما امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او ادامه داد: در هفته‌های گذشته آنالیزی که کادر در اختیارمان قرار دادند را بررسی کردیم و با شناخت به زمین می‌رویم. تیم خوبی هستند که فوتبال خوبی را بازی می‌کنند و ۲ بازی گذشته آن‌ها را نیز به خوبی بررسی کردیم. امیدوارم بتوانیم بهترین کیفیت را نشان داده و برنده بازی فردا باشیم. هواداران دعایمان کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و دست از حمایتمان برندارند، روزهای سخت و حساسی در پیش است و امیدوارم شروع خوبی را از بازی فردا به خوبی بزنیم.

کد خبر 5918662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha