۱ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۶

معاون ارشاد مازندران:

۲۱۸ کنسرت موسیقی امسال در مازندران برگزار شد

 ۲۱۸ کنسرت موسیقی امسال در مازندران برگزار شد

ساری- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از صدور مجوز ۲۱۸ اجرای موسیقی صحنه ای در قالب کنسرت طی سال جاری در این استان خبر داد.

محمد روحی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: تلاش برای بسترسازی مناسب برای حضور هنرمندان و فعالان هنری و سینمایی از برنامه‌ها است و از این رو در صدد تسهیل فرآیند رسیدگی به امور هنرمندان و به تبع آن صدور مجوزهای قانونی در حوزه‌های مختلف هنری و سینمایی هستیم.

وی گفت: در سال جاری ۲۱۸ مجوز اجرای موسیقی صحنه‌ای (کنسرت) پاپ، سنتی، محلی و ۱۱ مجوز اجرای موسیقی آموزشی پژوهشی در استان صادر شد و مجوز تأسیس ۱۱ آموزشگاه آزاد موسیقی نیز صادر شده است.

وی افزود: همچنین صدور مجوز ۲۰ آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی و یک نگارخانه در شش ماه نخست سال، صدور مجوز برگزاری بیش از ۲۱ نمایشگاه و یک جشنواره هنرهای تجسمی در استان، صدور مجوز اجرای ۴۰۴ نمایش صحنه‌ای، خیابانی، آئینی در شش ماهه نخست سال و صدور مجوز ساخت ۱۶ فیلم کوتاه داستانی و چهار فیلم مستند از دیگر اقدامات است.

روحی ادامه داد: برپایی دو جشنواره و رویداد سینمایی استانی، سه نمایشگاه و رویداد حوزه مد و لباس، صدور مجوز تأسیس چهار مؤسسه تک منظوره هنری (مد و لباس، موسیقی و هنرهای تجسمی)، صدور ۳۲ کارت صلاحیت تدریس مدرسان رشته‌های مختلف هنری از دیگر اقدامات این واحد است.

کد خبر 5919133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha