۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳

معاون جهاد کشاورزی:

تعداد ۶۹ برنامه در محل سازه‌های ترویجی در اردبیل ساماندهی شد

تعداد ۶۹ برنامه در محل سازه‌های ترویجی در اردبیل ساماندهی شد

اردبیل- معاون دفتر ترویج دانش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی گفت: تعداد ۶۹ برنامه در محل سازه های ترویجی در پنجمین کاروان ترویج بهره‌وری الگوی کشت ملی محصولات پائیزه ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم جعفری عصر سه‌شنبه در حاشیه برگزاری پنجمین کاروان ترویج بهره‌وری الگوی کشت ملی محصولات پاییزه اظهار کرد: این کاروان با هدف اطلاع رسانی، دانش‌افزایی و آگاهی بخشی در خصوص برنامه الگوی کشت ملی، کشت قراردادی و جهش تولید در دیمزارها، برقراری ارتباط با کشاورزان و پاسخگویی به به سوالات و ابهامات آنان در مورد برنامه الگوی کشت، کشت قراردادی محصولات زراعی و جهش تولید در دیمزارها، ارائه راهکارهای علمی و انتشار دانش و فناوری‌های نوین در میان کشاورزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این کاروان تعداد ۶۹ برنامه در محل سازه‌های ترویجی ساماندهی شد، گفت: در عرصه‌های تولیدی ۳۸ مرکز جهاد کشاورزی از کلیه شهرستان‌های استان با ۲ هزار و ۷۶۰ نفر از تولید کنندگان و بهره برداران استان حضور داشتند.

معاون دفتر ترویج دانش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تمامی تمهیدات و بستر لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز این کاروان تخصصی در استان اردبیل اندیشیده شده بود، ادامه داد: ارتباط چهره به چهره با کشاورزان و برقراری ارتباط حضوری با آنان و جوابگویی به سوالات و ابهامات آنان توسط کارشناسان زراعت و ترویج جز لاینفک این برنامه بود.

جعفری خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، معاونت بهبود تولیدات گیاهی، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اتاق اصناف کشاورزی، جهاد دانشگاهی شرکت کننده‌ها در این برنامه بودند.

کد خبر 5920703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha