۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰

دومین متکدی خانم در شهر یزد با حکم مقام قضایی راهی زندان شد

دومین متکدی خانم در شهر یزد با حکم مقام قضایی راهی زندان شد

یزد- مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد از حبس دومین خانم متکدی که در سطح شهر اقدام به تکدی‌گری می کرد، خبر داد.

ابوالقاسم ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بامداد دوم آبانماه با اعلام شهروندان مبنی بر مزاحمت یک متکدی خانم در تقاطع دولت آباد، با حضور بازرسین اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری در محل و جمع آوری وی و انتقال به یگان انتظامی شهرداری، در نهایت به دادگاه ارجاع و به دلیل تعدد سابقه و اقامت غیرمجاز حکم حبس گرفت.

وی افزود: این شخص از اتباع فاقد مجوز اقامت بوده و سابقه تکدی‌گری در شهر یزد دارد و قبلا نیز یکبار با قید تعهد آزاد شده بوده است.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد تصریح کرد: با عنایت به ماده ۷۱۲ قانون مجازات اسلامی مبنی بر جرم بودن تکدی گری، از شهروندان درخواست داریم تا حد امکان از کمک های نقدی به متکدیان خودداری کنند تا باعث مهاجرت متکدیان حرفه ای به شهر دارالعباده یزد و خراب شدن جلوه و امنیت شهرمان نشویم.

وی ادامه داد: تکدی‌گری و مزاحمت متکدیان و کودکان کار در تقاطع های سطح شهر یزد یکی از پرتکرارترین درخواست ها و شکایات مردمی است که به مرکز پیام شهرداری و نیز سامانه ۱۳۷ اعلام می شود.

کد خبر 5920963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 0
      بهرحال روحیه خانم هم درنطر بگیرید واجب تر از چهره شهره